Helgen


Har fortfarande inte lärt mej komma överens med förändringarna i bloggappen eller nya blogg.se och datorn startar jag så sällan numera.. Antagligen blir nog annorlunda när skolan börjar :) Sen funderar jag även på att köpa en ny dator då min inte riktigt fungerar som den ska längre.. Nog om det!

I helgen var jag åkte jag till H och penderade massa tid med familjen.. På lördagen tog vi vara på det vackra vädret och hela familjen(även en morbror och en kusin) gick upp på ett berg i närheten av där min mamma växte upp, ett berg som jag "bestigit" ganska många gånger under mitt liv.. På vägen upp så gick vi till viss del utan stig genom ett snårigt kalhygge, men som tur var hade vi bra guider med oss så att vi ändå hittade rätt!

Och redan här var utsikten helt ok :)

 

Väl uppe fikade vi och vilade lite samtidigt som vi njöt av utsikten..

Sen var det dags att gå ner igen och då valde vi att gå en annan väg..


Och då passade vovven på att bada i svart lera!! En suddig bild men hon brukar vara mycket mer vit/beige än vad hon är på bilden :p

Hon fick även chansen att skälla lite på något (antagligen en hare) och var riiiktigt nöjd när hon äntligen fick hoppa in i bilden igen och vila lite :)

 

En jättemysig dag! Hoppas verkligen att det blir fler sånna nu under hösten! Men då ska jag nog försöka ta med mej än bättre kamera än mobilen ;p

 

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback