Helgen

 

Eftersom jag för en gångs skull äntligen har satt mej här och bloggar så kan jag ju lika gärna fortsätta med en sammanfattningen av min lördagskväll i bilder! ;p

 

I helgen hade vi kräftskiva(utan kräftor) och bartömning hos Anna och Johan eftersom de var sista helgen innan de åker hem till Uppsala..

 

Istället för kräftor så blev det en jättegod kräftsoppa och vitlöksbröd (vi var bara fyra stycken och ingen av oss äter så många kräftor), till det serverades två olika pajer och sallad.. Så jag kan ju säga att de var en hel del mat kvar när vi hade ätit oss mätta :p

Till detta serverades det sangria, men eftersom min mage fortfarande inte är helt på min sida så jag höll mej till vitt vin(så visste jag åxå hur mycket jag drack).

Efter maten så flyttade vi ut på balkongen för att vila magarna lite. VI pratade skrattade och lyssnade på gamla barnprograms intron på youtube, som slutade med parodier på samma banprogram och skrattade så att vi grät!

 

Sen gick vi in och åt efterrätt, jordgubbar, grädde och sen även ett glas bubbel :)

 

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback