Matlåda


Det har sina fördelar att ha sin familj nära! Får inte bara mat och nybakat muffins, utan jag fick även med mej en matlåda hem :D

 


Har nämligen spenderat eftermiddagen hos bror med familj.. Vi har ätit gott, fikat, lekt, busat, målat med utomhuskritor (jag kan ju säga att jag inte ska satsa på gatukonst! ;p) och försökt njuta så mycket som möjligt av solen!

Vill ha mer sol! Vill ha semester! Vill åka ut och resa!! Tanken var ju att vi skulle åka en vecka i början av september, men tyvärr var vi inte de enda som hade den tanken :p Kanske blir det en resa lite senare i höst, hoppas bara det fingerar med skolan så att jag kan följa med!


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback