Promenad!

 

Så underbart väder, är det äntligen dags för sommaren att komma?!

Idag efter jobbet så bytte jag snabbt om och gav jag mej ut i solen! :D

Det blev lång promenad som fortsatte i en sväng runt Frösöberget med intervaller, riktigt skönt och det gick faktiskt mycket lättare än jag trodde! Självklart förr det så att de tunga intervallen hamnade där uppförsbackarna lutade som mest ;P

Sen blev jag faktiskt förvånad över att de kändes lättare att springa uppför än att springa i nedförsbackarna! Till och med de riktigt branta nedförsbackarna var lättare att springa i...

 

Men en fördel med att bo i denna stad är att man kan få så fina vyer bara man ger sej ut på en promenad! Jag tror att jag bjöd på liknande bilder i vintras, från samma promenadrunda.. Men de kan ju vara roligt att se hur vackert det är även på sommaren :)

 

Avslutar med att bjuda på en svettig bild på en nöjd tjej! :)

 

På vägen tillbaka svängde jag in hos familjen "Nordin"(Nordman egentligen, men de får heta Nordin tills de byter namn på dörren :P ) för några glas vatten och några minuters soff/golv häng, riktigt trevligt och lägenheten är påväg att bli riktigt fin!

 

Sen hann jag bara innanför dörren innan jag först fick göra en liten utryckning för att hjälpa en vän med bilproblem(som löste sej snabbt som tur var :)) innan jag äntligen fick äta en sen middag! Fullt upp hela dagen och det känns i kroppen! Så nu sitter jag mätt och belåten i soffan och slappar lite innan det är dags för sängen, men jag bör ju iaf inte ha några problem att somna ikväll ;)

 

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback