Dagens middag


De funkar ju inte att äta semla till middag så jag började fundera men kom inte på någonting jag riktigt var sugen på.. Men så klickade jag mej in på Saras blogg och såg att hon hade gjort omelett till middag, då blev jag inspirerad och kände jag va gott de skulle vara med en riktigt matig omelett! Så de fick det bli, perfekt när man inte är allt för hungrig!


Med skinka, champinjoner, körsbärstomater, rödlök och lite ost!

Och den innehöll alla smaker som jag var sugen på, smakade nästan som en varmmacka ;P

Nu ska jag försöka läsa lite i alla papper som vi fick idag och de som finns på konferensen (en del av studentsidan på miun), så jag kan förbereda mej lite till föreläsningen i morgon!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback