Friii...


.. som en fågel.. friiii som en fågel...



Nu är tentan gjord och ännu en kurs är över! Gick ut från salen för nästan en timme sen och då var de bara jag kvar, som vanligt! Jag hoppas de gick bra men samtidigt vet man ju aldrig! Känns ju alltid som att jag gissar hejvilt och samma sak var det denna gång, men de brukar ju sluta bra de med! Som vi pratade om nu i veckan, de känns som man gissar men eftersom man har informationen någonstans i huvudet så plockar man nog fram den undermedvetet, så de är nog mer kvalificerade gissningar som vi gör ;) Och de är det vell nästan alltid mer eller mindre (de är ju sällan man är heeeeeeelt säker på sin sak)...

Nu vet jag inte riktigt vad det blir! Borde träna men jag vet inte om de är så bra med min förkylning och städa lite borde jag.. För sen idag så har jag faktiskt tänk åka till H. Ovanligt va?! Är faktiskt själv lite förvånad av det eftersom jag var där förra helgen.. Tror inte jag har varit dit två helger på raken, eller två helger på en månad för den delen, sen i somras kanske... Eller kanske till och med förra sommaren?! Men storebror bygger ju för fullt på sitt hus och kan nog behöva lite hjälp (jag kan ju iaf måla!) och när de ändå inte blev någon Åretripp eller andra roligheter så kan jag ju lika gärna åka och hjälpa till :)

Men nu blir det iaf lunch innan jag hittar på något att göra!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback