Frösöberget runt


Idag efter föreläsningen bestämde jag mej för att gå en riktigt lång promenad och tänkte att jag för första gången skulle prova att gå runt Frösöberget.. Och så blev det, en riktigt härlig promenad och med några extra svängar blev det en närmare tre timmar lång promenad!

En bild på mej när jag äntligen tagit mej upp för den långa backen
och är alldeles röd i ansiktet :P

En bild på den fina utsikten över fjällen i eftermiddagssolen
(de ser mörkare ut än de var tack vare den bra kvalitén på mobilkameran)

Den vackra utsikten åt andra hållet
(även här mycket mörkare än de faktiskt var och ännu sämre kvalité på bilden :P)

Sista biten av promenaden gick över isen in mot stan, vår fina stad! :)

De var en otroligt skön promenad men nu är jag riktigt hungrig och ska äta lite efterlängtad och välförtjänt middag.. Sen blir det lite mer plugg!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback