Lördag


Idag känns det inte som att jag gjort så mycket annat än att äta! Precis innan frukost fick jag ett samtal från Kickan där vi bestämde date mitt på dagen på fiket för att få umgås lite..
De blev en riktigt god macka tillsammans med en kaffelatte och sen blev det även en semla tillsammans med en burk cola efteråt!

Glömde ta någon bild på godsakerna som vi åt idag, så de får bli en gammal bild på en semla från samma ställe istället! Dom är så goda!


Men sen var det stopp! Blev så mätt så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen!!

Efter de åkte vi runt lite och såg oss omkring lite här i H, de är ju inte så ofta vi är här och speciellt inte tillsammans.. Vi kom på att de nog är mer än ett år sen vi sågs och då kom hon till hem till mej i Stan! Kan inte förstå att tiden går så fort.. Men de som är skönt med Kickan är att även om vi inte har sets på ett bra tag så faller vi in i våra vanliga rutiner på en gång och de känns inte att vi varit ifrån varandra så länge!

Sen här vi fikat, ätit och åter igen fikat här hemma under eftermiddagen...
Nu blir det familjemys resten av kvällen med ost, kex, wasabinötter och lite annat naturgodis! ;)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback