Måndag


Gårdagen fortsatte i samma stil som lördagen! Äta(frukost), åkte in till stan, handla mat, äta varma mackor(lunch), sen fika semla och latte och sen avslutade jag dagen med popcorn, vindruvor, godis och choklad! Och om de nu var någon som räknade (om jag nu kom ihåg att skriva om den i fredags) så åt jag alltså hela 3(!!) semlor denna helg, en om dagen! Men nu får de vara nog, de måste vara nog! Kroppen mår inte alls bra av allt detta skräp och jag ska skärpa mej! (För de har jag ju aaaaaaaaldrig sagt förut....)



Nu är det tentavecka och då kommer de bli extra svårt att inte trösta sej(de är så tråkigt och stressande att tentaplugga) med massa godsaker eller ta flera fikapauser om dagen (bara för att slippa plugga).. Eller varför inte allt godis som man intalar sej att man behöver för att bli pigg och orka med att ta in all information :P Men jag ska klara det!

Nu ska jag mysa lite framför tv:n tillsammans med mina värkande muskler (som jag gissar att jag på något vis har fått pga all skit som jag stoppat i mej de senaste dagarna)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback