Måndag


Goooooood morgon!
Jag vet att de inte direkt är morgon just nu men jag har precis ätit frukost :P


La till lite varm saft till frukosten idag, såååå gott!

Igår kväll ställde jag nämligen inget larm och de var nog första natten på ungefär tre veckor som jag inte hade de(eller något annat som väckt mej)! Och de slutade med att jag sov som en stock hela natten och vaknade  inte förrän typ kl 12.30 (fast då gick jag och la mej vid kl 2 inatt, så de blev ju bara lite mer än 10 timmar)! Men de var skönt och välbehövligt, både pga lite sömn den senaste tiden men även för att förkylningen har tagit all min energi de senaste dagarna!

Men nu ska jag göra ännu en kopp varm saft och sen försöka göra något av dagen! :)


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback