Måndag


Jaha... nehe... Här har jag klivit upp tidigt (tvingat mej upp för f*n va trött jag var i morse alltså!) för att hinna träna innan föreläsningen.. Så har jag kommit hem, duschat, ätit frukost, gjort min matlåda och stressat så att jag ska hinna bli klar till föreläsningen! Och vad händer.. jag kollar i kalendern på mobilen och hittar inte igen vart vi ska vara... så jag går in på skolans hemsida och kollar på mitt schema där, men där står de inte heller något! Så till slut ringer jag upp en av tjejerna för att bekräfta mina misstankar och de var helt rätt, vi har ingen föreläsning idag! *SUCK*

Då hade jag ju kunnat sova någon timme till som jag veeeeerkligen hade behövt! Men nu kan jag ju istället springa ner på stan och umgås lite mer med Vickan innan hon åker hem :D


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback