Onsdag




Tanken var att visa en bild på mitt goda kvällsfika och sen skriva lite om dagen... Men medan bilden laddades upp så började jag äta mackan och efter någon tugga så känner jag en stark smak av mögel! FYYY FAN! Sprang raka vägen in på badrummet och spottade ut det, sköljde ur munnen och borstade tänderna! Nu sitter jag bara här och mår illa av tanken att en bit av mackan ligger i min mage(dock smakade den inte mögel, men ändå, den satt ju ihop med resten av mackan) Blääääää! Antar att de var philadelphiaosten, för brödet har legat i frysen sen dagen jag köpte det..... UÄÄÄÄCK!

Så nu återstår bara mitt te, men jag ska kolla om jag hittar något annat att knapra på... Så späder jag ut  möglet i magen (ifall det finns något) ;)

Dagen har varit lång och nu börjar tentastressen komma! Lite sent dock, tyvärr... Men jag har morgondagen på mej så de borde nog gå bra!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback