Onsdag


Jepp, idag kom jag nästan upp den tiden jag hade tänkt :p Men bara nästan, var så trött är klockan ringde att jag inte förstod varför jag skulle kliva upp då (har inte föreläsning förrän kl 13) så jag bestämde mej för att sova en timme till.. Fast jag vet inte hur mycket piggare jag blev av det!


Precis såhär känner jag mej just nu!

Vaknade nämligen till inatt, ganska pigg och var helt säääker på att klockan skulle ringa vilken minut som helst så jag försökte piggna till lite mer.. Men när klockan aldrig ringde så plockade jag upp telefonen och kollade (igen trodde jag som var säker på att jag redan kollat) och då var inte klockan 07.58 som jag trodde utan den var 04.41... Så de var bara att försöka somna om igen och efter ett tag lyckades jag faktiskt, men då hade jag ju hamnat i djupsömn(kändes de iaf som) när klockan väl ringde! Och då vinner ju lätt min trötta sida över den sidan av mej som vill kliva upp tidigt, så då ställer jag snabbt fram klockan ;) Men nu sitter jag iaf här och känner mej tröttare än jag nog gjorde när jag vaknade inatt.. De är ju så konstigt de där, jag har ju sovit flera timmar men de känns som att jag sovit kanske 2!
Nästa gång så ska jag nog prova att kliva upp när jag vaknar sådär tidigt, iaf om jag känner mej lika pigg!

Så nu vet ni hur min morgon har sett ut.. Nu är ju planen att gå och träna! Sen är det ju som sagt föreläsning/seminarium i eftermiddag och förutom det blir det nog en lång promenad i eftermiddag, sen hade jag tänk hinna städa lite..

Vad har ni för er idag då?


______________________________________________________________________
Uppdaterad ingen vid kl 11.12

Efter att ha ätit frukost så börjar jag inse att de nog inte är bara är min rubbade nattsömn som gör men trött och seg nu på förmiddagen!
Utan den har tyvärr fått hjälp av förkylningen som jag dragit på mej och som blivit värre efter helgen i Åre! För huvudet känns väldigt tungt, tror jag börjar få lite feber, halsen rosslar och näsan rinner :(

Inte så konstigt egentligen när man sover i ett kall drag från ett fönster första natten och andra natten går vi ut på och dansar oss svettiga i tunna kläder och sen ger oss ut i kylan direkt efteråt på jakt efter en taxi i typ -27C (och att utsätta kroppen för lite alkoholen hjälpte nog inte direkt heller ;P )!
Så jag hoppar nog träningen idag och hoppas att jag mår bättre i morgon!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback