Promenad


Det blev ett varv runt Frösöberget idag med, fast denna gång åt andra hållet och när solen väl hade gått ner så blev de ganska kallt.. Men annars var det en härlig promenad..


Ledsen för den dåliga bildkvalitén, men jag orkar ju inte släpa med mej den vanliga kameran när jag går ut och går.. Men om jag går runt berget någon fler gång så ska jag försöka komma ihåg det! För dessa mobilbilder är har ju så dålig kvalitén och gör absolut inte vyn rättvisa!(eller vad man nu säger)

Nu har jag ätit middag och ska snart ner till de andra för att kolla på BigBrother live, ska bli intressant att se vem som blir den första som åker ut!

Men först ska jag nog försöka städa upp lite här hemma, så att jag åtminståde inte ser allt för illa ut, innan jag springer ner.. Så får jag städa klar i morgon kväll eller någon annan kväll i veckan :P

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback