Proviant!


Nu ger jag upp för kvällen! Plockade fram blocket och började repetera men jag kände att inget fastnade utan de blev bara mer rörigt i huvudet! Så de jag kan nu de kan jag och de jag inte kan nu de kommer jag inte heller lära mej tills i morgon! Så då ger jag mej och lyssnar på Karitas råd som jag fick på ansiktsboken:"Viktigt i vila hövve med :)"
Hon är ju bra klok den där kvinnan! ;)

Promenaden var iaf riktigt underbar och jag tog en extra sväng ner på stan för att köpa lite proviant tills i morgon! De är ju så mycket lättare att tänka när man får mumsa på lite godis samtidigt, tycker iaf jag!


Få se bara hur mycket som finns kvar tills imorgon ;P


Kram på er



Kommentarer
Postat av: Johanna

De där skulle ju inte sitta helt fel nu :P

2012-02-20 @ 20:47:25
URL: http://animi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback