Seg dag!


Oj va seg jag har varit idag! Vet inte vad de är med mej, har varit trött och helt orklös hela dagen.. De var nog tur att de inte var någon föreläsning idag eftersom jag nog hade somnat vid bänken!

Efter att jag vinkat av Vickan vid bussen så gick jag hem och satte mej i soffan och här har jag suttit sedan dess typ! Allt jag skulle göra och allt jag skulle hinna med när jag hade en halvdag "till övers" har inte blivit gjort.. Jag har helt enkelt inte orkat! Men nu är de ogjort och jag vet inte alls när jag kommer att ha tid att göra det, om jag nu kommer hinna få det...  Men de går nog bra ändå och vad ska man göra, ibland har man bara en sån dag...

Jag är iaf glad att jag fick träffa Vickan lite till och vi hann även äta lunch med hennes mamma på stan!

Fina Vickan


Min goda och nyttiga lunch som ett avslut på en lika nyttig weekend :P


Men nu ska jag försöka hålla mej vaken genom Big Brother och sen ska jag försöka få sova, har några timmar att ta igen!!


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback