Söndag


Mysig söndag! Började städa här hemma i morse, men så tog jag en paus och sprang ner till Sara, Patrik och Vickan för att kolla på film innan jag fortsatte.. Nu har jag tvättat lite sängkläder, jobbat mej igenom garderoberna och mitt vindsutrymme(!) som lätt är de stökigaste utrymmet i hela lägenheten, men nu är det fint och prydligt där..



Tyvärr är så har städandet hittills bara resulterat i ett väldigt stökigt sovrum! Ja, förutom städad garderob och vind, men de syns ju lixom inte så mycket... Allt syns inte heller på bilden utan de är även mer åt andra hållet! --->

Men nu ska jag ta ännu en paus och ge mej ut i de underbara vädret på en lång promenad innan jag fortsätter städa klart!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback