Söndag


Nu har snöovädret kommit till H åxå! Usch, hoppas de snart försvinner eller åtminstone lugnar ner sej så att jag kan ta mej in till stan! För detta väder vill jag inte köra så långt i... Bara biten hem från storebror till mina föräldrar var riktigt jobbig, när de både snöar en hel del och de är massa snörök! Såg inte många meter..



Idag har vi målat klart panelen, eller klart och klart, iaf de som ska målas innan den ska upp på väggen och sen är de nog inte all panel utan bara de han hade hemma...

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, hade ju massa planer och massa saker som jag ville hinna göra inne i stan innan jag beger mej ner till Sara på Big Brother mys, men tack vare vädret så går de ju inte.. Inte heller promenaden som jag hade tänkt gå med vovven innan jag åkte kan jag gå.. eller kan kan jag vell, men jag vill inte vara ute när de blåser massor och typ snöar i sidled  :P 
Får vell helt enkelt bara sitta och ta det lugnt här i soffan med datorn i knät!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback