Starbucks


Starbucks har nu äntligen kommit till Sverige tydligen(räknar inte utlands-gate delen(kommer inte på vad det heter just nu) på Arlanda för då måste man ju vara på väg utomlands för att få köpa)! ÄNTLIGEN!


Och hur vet jag detta? Jo, under föreläsningen fick jag nämligen MMS från Johanna i Göteborg som satt där och drack en latte! Jag blev inte alls avundsjuk, nej nej.. Jag hade ju faktiskt min latte (vanliga kaffemaskinen var trasig) från maskinen i fikaön på skolan... Latte som latte lixom, ingen skillnad på smak alls.........................

Men nu är bara frågan hur länge vi måste vänta på att denna kedja ska jobba sej uppåt i landet.. Jag har faktiskt inga stora förhoppningar om att de ska öppna i Östersund, eftersom  vi inte äns har Waynes coffee som ändå redan är väletablerade i Sverige.. Men kanske iaf i Sundsvall?? Dit är man ju ändå några gånger per år och då kan man ju unna sej en god kaffe :)


Men nej, nu kan jag inte sitta här och drömma om starbucks latte, utan jag ska istället göra mej en otroligt god kopp snabbkaffe och sätta mej och plugga lite :P

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja hoppas, Starbucks är ju godast ever! Waynes finns till och med i lilla Härnösand, men har bara varit där en gång. Starbucks spelar i en helt annan liga!!!

2012-02-23 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback