Tandis


Det gick bra hos tandläkaren, hoppas jag iaf.. Känns lite konstigt i/under/runt en av tänderna han lagade men jag hoppas att de bara är något med bedövningen som inte riktigt släppt än... Men annars så ska jag ju tillbaka om någon månad och ta hand om ännu en lagning som satt på andra sidan, så om det är något fel så får jag vell fixa de då.. Annars har jag bara väntat på att bedövningen skulle släppa lite så jag kunde äta middag,fick inte de innan de släpper för då kan jag råka bita mej i tungan..

Nu sitter jag och funderar på om jag ska tröstäta lite godis för att de varit så synd om mej idag och gjorde så ont hos tandis..
Inte alls något som säger att jag får skylla mej själv för att jag måste gå till tandis... Nej nej! :P

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback