Tisdag


Mycket bättre att gå på gymmet nu på morgonen! De var två personer på gymmet när jag kom in och när jag gick så hade de ökat till sju stycken (då var två av dom tjejer som jobbar där och bara tränar lite innan de öppnar)! Och ingen väntan eller kö till någonting!

Eftersom jag tog sista äpplet till frukosten igår så fick det istället bli en kiwi och mango smoothie!

Den var riiktigt god! :)

Idag börjar en ny kurs! Kommer inte riktigt ihåg exakt vad den heter men de är någonting med redovisning.. Ska bli riktigt intressant att se hur lärarna som vi ska ha är i denna kurs(har haft en av dem tidigare, men då blev jag inte direkt imponerad tyvärr)! Jag hoppas på att de är en bra kurs och att jag fattar mycket, eftersom detta nog är den inriktning jag har tänkt välja nästa år och då är de ju bra om man gillar det :P
Efter de ska jag springa ner på stan lite och kolla om storebror har med sej lite verktyg till mej. så irriterande när saker går sönder här hemma och så kan man inte fixa de!


Men nu ska jag äta upp min smarriga frukost och sen göra mej klar så jag kan springa upp på föreläsningen/kursintroduktionen som börjar om 45 minuter..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback