Tisdag


Idag är jag lite piggare, men då skippade jag åxå träningen i morse så att jag fick sova någon timme till :P De var skönt, men nu får jag istället försöka klämma in lite träning ikväll..

Fast de beror ju helt på när jag kommer hem till stan ikväll... Jag ska nämligen till H och gå på återbesök hos tandis(har alltid gått där, så de känns trygt och därför har jag inte tagit mej för att byta till någon som finns här i stan).. Måste fixa några lagningar som tydligen inte håller så många år :( Otroligt tråkiga pengar, men samtidigt så är de ju viktigt att tänderna är friska och hela!

Dagens irritationsmoment:



De skeva bänkarna i föreläsningssalen, de lutar så mycket att allt glider av och faller antingen ner i knät eller på golvet.. Så irriterande att hela tiden måste hålla i allt som man behöver ha på bänken och sen är de så trångt att de inte går att lägga sakerna på golvet heller...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback