Tisdag


Dagens insikt (eller ja, jag har iaf blivit påmind om detta faktum):
Att ta en låång sovmorgon är otroligt skönt, men dagen blir ju kortare och du hinner inte alls göra allt du tänkt dej!

Speciellt ifall du har en tre timmar lång föreläsning under eftermiddagen!

Jag förundras även över hur mycket mer information jag tar in när de är sista föreläsningarna innan en tenta... Tänk om jag hade lyssnat såhär bra och skrivit såhär bra anteckningar hela kursen, då hade jag ju typ inte behövt tentaplugga! Men tyvärr fungerar de ju inte så, har så många gånger försökt men jag behöver den där sista pressen och stressen som kommer i slutet av kursen.. Eller så är det för att man har haft nästan hela kursen och därför förstår de mesta läraren säger och därför bara tror att man lyssnar bättre... Men bra gick det i vilket fall som helst idag och nu är det bara morgondagens föreläsning kvar innan det är dags för att börja tentaplugga!


Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback