Torsdag


Veckan går som vanligt riktigt fort och i morgon är det redan dags för helg! Underbart!

Idag har jag varit upp på skolan och fixat lite, skönt att få pricka av lite saker på min långa "to-do"-lista! Men än är det en hel kvar som jag vill hinna med de kommande veckorna, vid sidan av tentaplugget, men de kommer nog gå bra...

I kväll bjöd jag Sara på middag, min egen "fiskgratäng" som inte är någon gratäng alls men ändå riktigt god! Efter det gick vi ner till henne och kollade på lite film, en mysig torsdag helt enkelt!

Har en hel del idéer som jag skulle vilja utföra, men som jag inte alls har råd med just nu! Det är så otroligt frustrerande! Fast de är inget att göra något åt utan de är bara att vänta till pengarna finns och då hoppas att inspirationen och vilja att göra det finns kvar!





Lite inspirerande bilder ;)


Kram på er

(bilder lånade från google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback