Torsdag


Idag gick jag upp på skolan extra tidigt bara för att hinna med så mycket som möjligt! Sista dagen innan tentan så nu gäller det att vara fokuserad, vilket inte alltid är så lätt när vi har en bebis med i studiegruppen som man kan gulla med! ;)

Ihelgen är det Ice cross downhill tävling i Åre och de hade jag gärna kollat på! De ser ju ut att vara en riktigt spännande och rolig tävling! Tyvärr tror jag inte att de blir de nog inte så eftersom vi inte har någon stans att bo eller någon som vill köra... Men vi får se, vi kanske kommer på någon bra lösning så att de löser sej ;)



Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Gud jag skulle ju bli höjdrädd bara av att titta på sånt där :P

2012-02-16 @ 11:52:37
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback