Torsdag


God morgon mina vänner och alla som jag inte känner :P

Började dagen med en skön och välbehövlig sovmorgon! Håller tummarna för att denna period med sömnproblem snart är över och att jag börjar få sova hela nätterna igen, så att jag orkar göra mer än bara de jag måste!

Denna vecka har jag inte haft så mycket att skriva om.. Eller jag hade ju kunnat göra ett inlägg om dagen som handlade om den söta lilla killen jag visade i måndags, men jag tänkte att de kunde ju lätt bli lite enformigt! För förutom att sitta hemma hos Elin och plugga, så har jag inte gjort speciellt mycket denna vecka..

Men annat blir det i helgen för då är vi ett gäng tjejer som åker upp till Åre! Vädret ser inte ut att bli de bästa, utan snarare -20C(!), så vi ska hitta på lite annat som vi kan göra istället för att åka i backen! Som tur är finns det ju en hel del annat att göra, kanske ett besök på chokladfabriken ;)



Nu ska jag se till att komma igång med min dag så att jag hinner göra allt jag borde ska göra!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback