Fradag


När jag äter lunch brukar jag samtidigt passa på att kolla lite på tv och det är ofta man hamnar på en kanal som har "sändningsuppehåll" alltså där det går reklam konstant i några timmar(ofta TVshop eller Tvins).. Där de försöker få tittarna att beställa hem de otroliga sakerna som de har där. Ofta så handlar det om hur man kan gå ner i vikt och bli tränad, utan så mycket ansträngning, hemma i sitt vardagsrum...
Samma sak var det idag när jag åt lunch och tanken slog mej ifall man skulle kunna göra ett gym med alla dessa saker, kanske inte ett stort gym för "proffs" men ett gym för de som tränar på en normal nivå..

Efter att jag funderat på det ett tag så blev jag ännu mer nyfiken, så jag gick lite sabbt in nu på eftermiddagen och detta är vad jag hittade:



9 träningsredskap som tränar delar eller hela kroppen(då tänker jag i första hand på maskinen uppe i mitten av bilden) och 3 olika paket med tränings DVD's... Och ja, jag tror nog att de skulle kunna bli ett ganska skapligt gym om man skulle köpa flera av varje, förutsatt att sakerna funkar som de ska och har den kvalitet som utlovas! Saknas kanske lite springband och sånt, men annars finns ju de mesta till både pass och en en "gym" del, kanske bara inte i den form vi är vana vid... Vet dock inte vem som skulle vilja gå på ett sånt gym, men vissa av sakerna på bilden finns ju ofta på vanliga gym och brukar ju vara ganska populära.. De som skulle gå där skulle iaf få väldigt tränad mage, snygga ben och en fin rumpa ;P


Det skulle ju iaf räcka till ett hemma-gym, om man hade pengarna till det och framförallt platsen till det! Som sagt, om sakerna funkade som de säger och höll den kvalitet som de lovar..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback