Fredag (gnällinlägg)


Är så irriterad! Fattar inte varför min kropp arbetar emot mej hela tiden! Så fort det är något som jag vill göra och inget jag "måste" göra så blir det typ alltid något! Eller de käns iaf så... Som typ förkylningen som vägrar försvinna när jag faktiskt vill börja träna!

Eftersom tjejerna hade lite annat för sej idag så bestämde jag mej för att sitta hemma(istället för att sitta själv på skolan). Så kunde jag, förutom att plugga, hinna göra massa saker som jag inte hunnit göra än (de som jag hade tänkt göra de dagar jag trodde jag hade innan skolan började)...

Men självklart så vaknar jag med migrän just idag!



Och eftersom jag inte varit tillräckligt trött och för de är mycket svårt när man har migrän, så har jag inte äns kunnat somna om! Så istället har jag legat och stirrat på detta de senaste timmarna... Roligare saker finns de ju att göra...
Och bara den lilla ansträngningen att skriva detta inlägg(som jag skriver på telefonen liggandes i sängen) gör att huvudvärken(som nästan försvunnit) börjar komma tillbaka typ... *suck*

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback