Fredagen den 13!


Hoppas inte dagens datum avspeglar sej på min tenta! Fast om de nu skulle gå dåligt så har jag ju något att skylla på :P Men jag tror ändå att de gick bra, man vågar ju aldrig hoppas på något jätte bra betyg.. Men jag skulle ju bli förvånad ifall jag inte fick iaf ett E (godkänt)!

Igår vart de god middag och myskväll hemma hos Sara, vi får ju passa på att träffas de få dagarna vi kan ;P Nä så farligt är det inte, de har bara varit några veckor med mycket att göra för oss båda och än är det inte slut heller! Men så brukar de ju bli såhär i början av året, mycket som ska hinnas med och känslan av att veckorna bara susar förbi!

Nu ska jag snart bli upphämtad för lite middags shopping, ikväll ska vi äta tacos och de ska bli så gott!! Blir hungrig av bara tanken!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback