I morgon börjar allvaret!


Insåg för ett litet tag sen att jag har tappat en vecka.. eller iaf några dagar!
Jag trodde jag hade några slappa dagar kvar innan det var dags för sista föreläsningarna och tentapluggandet som vi börjar med direkt efter... Men så var tyvärr inte fallet! Nej, det är nämligen redan i morgon! *suck*

Hade jag vetat det så hade jag nog ställt klockan i morse... inte för att jag tror de hade hjälpt med tanke på febern... Men jag hade iaf försökt och även varit medveten om att jag behövde få väldigt mycket gjort idag...

                   


Men nu får jag försöka göra de till helgen eller på kvällarna istället... Måste nog få bättre koll på mina dagar och mina tider igen, så jag vet vad som ska göras och inte glömmer något :p


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback