Kvällsfika


Som sagt var jag och handlade nu ikväll och glömde typ hälften av de jag hade tänkt köpa :/  Men där hittade jag lite godsaker som tänkte lyxa till kvällen med!


                                                    Riktigt stora och goda jordgubbar!

Jag brukar i vanliga fall inte köpa dessa jordgubbar med tanke på hur den långa frakten påverkar miljön och allt annat som följer med de... Men eftersom dessa vanligtvis kostar runt 50kr (ja jag har iaf kollat på dom någon gång när jag var riktigt jordgubbssugen) och nu bara kostade 9kr(!) så antar jag att butiken har trott att många skulle köpa dessa till nyår och därför köpt in massor som sen inte blivit sålt.. Och nu säljer de dom så billigt (butiken kan ju inte direkt tjäna på de) för att slippa slänga jordgubbarna, då har dom nog lärt sej en läxa och inte kommer förhoppningsvis inte köpa in så mycket nästa gång!
Och har de ändå fraktas hela vägen så är de ju dumt att dom bara ska slängas! Eller så använder jag de bara som en bra ursäkt att faktiskt få unna mej och köpa dom :P

Dom var iaf riktigt goda! Mycket godare och mer smak än vad jag trodde faktiskt!

Men jag var ju inte bara nyttig utan hittade även lite godis.. För om de är söndag (röddag) i morgon så måste de vell betyda att de är lördag idag!


                                                   En ny favorit! Suuuuur coooola :D

För ett tag sen hittade jag denna nya goda variant av en gammal favorit! Inte jättesura så man få ont i munnen, utan lagomt sura och jättegoda!
Men som ni ser så har köpte jag en påse med en liten fripassagerare :p
(Om någon undrar så smakade den som en vanlig sur röd dragster)

Så nu ska jag sätta mej i soffan och njuta lite!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback