Lördag


Idag har jag firat att det är helg med en riktigt lugn förmiddag! Bara fixat lite småsaker som jag kan göra när jag sitter vid datorn, annars har jag bara ätit en sen frukost, en god lunch och kollat på tv!

Men mitt val av program var kanske inte de bästa... Jag har nämligen börjat kolla på TLC en hel del och gillar flera av programmen som visas där! Men just idag, på en lördag, så visas de ju självklart massa tårtprogram!



Först har vi Choccywoccydoodah- är ett program om ett ställe som typ bara använder choklad när de bakar/skulpterar och vem skulle inte vilja ha en stor tårta med massa choklad?!

Sen har vi Ace of cakes- som gör väldigt speciella tårtor, ofta stora tårtor...

Och sist men inte minst har vi Cake Boss som är ett program om ett bageri som åxå gör tårtor men även massa annat som ser jättegott ut!

Då kanske någon undrar varför de var dumt att kolla på dessa program... Jo de är nämligen så att jag, som många andra här världen, har några extra kilo på min kropp som jag gääärna skulle bli av med och faktiskt försöker arbeta bort...Inte för att de kanske går så bra alla gånger, men jag fortsätter ändå att försöka och kämpar vidare :P
Och efter att ha kollat på dessa tre program så blir iaf jag otroligt sugen på allt jag ser! Choklad, tårtor, bakelser, muffins, kakor Och även massa nya sorter som jag aldrig har provat men som ser otroligt goda ut!

Men nu ska jag ignorera mitt sug efter allt möjligt (och de faktum att de precis slog mej att det antagligen finns semlor att köpa överallt ju nu) och går till gymmet och tränar lite istället! ;)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback