Lördag


Tjejkvällen igår var riktigt trevlig! Med god mat, roligt sällskap och massa dans.. Precis som tjejkvällar ska vara! Men förutom att jag hittade ett vin som är gjort på en druva som jag nog inte tål, så lärde jag mej ännu en gång att Sambuca inte är min vän :P

Sara och Linda hade gjort en egen variant om ett spel som vi pratat om tidigare (ett jag spelade på nyår) och de vart riktigit bra! En efter en drar man ett kort där det står ett uppdrag/påstående/ämne som antingen hela gruppen ska svara på eller bara en själv(beror vad som står på kortet), ett perfekt spel när man är några stycken.. Sen är de ju åxå lätt att utöka, eftersom man gör korten själv! 

Men idag har jag iaf mått som jag förtjänat och inte alls gjort mycket! Utan haft en skön dag för mej själv.. Tackade även nej till en middagsinbjudan, kände mej inte alls på humör för det och ibland är det ju faktiskt bättre att nacka nej än att komma och bara dra ner stämningen ;)
Så nu har jag istället varit och köpt lite gotta och ska försöka hitta någon bra film att kolla på!



Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback