Måndag


Nu är tentaplugget i full... Ja i morgon hoppas jag att jag kommer igång ordentligt! Idag var jag tvungen att avbryta mitt i pga huvudvärk.. Men nu har jag äntligen varit och fixat mina glasögon så att de inte sitter så hårt så hoppas jag på att jag slipper huvudvärken!


De böcker som jag kommer sitta begravd i större delen av denna vecka..

Passade även på att springa runt lite på stan när jag var färdig hos optikern, men hittade inte så mycket som jag ville ha! De är inte ofta man kan säga det, men sakerna jag vill ha finns inte att köpa i denna stad just nu och otroligt skönt när man inte känner att de är massa saker man suktar efter!

I övrigt så har jag ännu en gång ringt föreTaget och frågat när bredbandet (nej har inte fått de ännu!) ska bli inkopplat, hade ju blivit lovad att de skulle vara de senast idag men icke... Nej, de var felanmält den 30:e och då tar det 15 arbetsdagar innan det är klart.... *SUCK* Men ännu en gång har vi blivit lovade kompensation ifall vi hör av oss när allt är klart..........................


Ja, de var vell en kort sammanfattning av min, mindre intressanta, dag.... De händer ju inte så mycket under dessa tentaveckor, men jag ska försöka skriva något litet här varje dag ändå...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback