Måndag


Sitter på introduktions föreläsningen av Finansiell Ekonomi och det låter som en riktigt intressant kurs! Ett ämne som jag vill lära mej mycket om och de är faktiskt en inriktning jag skulle kunna tänka mej! Får se vad jag tycker efter kursen ;)

Men som vanligt multitaskar jag lite under föreläsningen, så förutom att lyssna på föreläsaren och bloggar så håller jag på att planera de kommande veckorna lite...


Min fina kalender!


Jag tycker det är roligt att se veckora fyllas av planer och saker som ska hända eller saker jag vill göra! Känns som att vintern inte blir lika lång utan man ser ett ljus i tunneln, våren kommer att komma även i år ;p

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback