Måndag


De känns ganska ovanligt att vara hemma på en vardag, allt är så tyst och lugnt! Men de var ju länge sen jag var hemma här på en vardag iof...

Efter dagens första ärende så sitter jag och äter lite lunch hemma hos mamma och pappa.. Idag blev det keso och kiwi, inte världens bästa lunch direkt men det blev en så sen frukost och så jag ska äta någon macka till så håller jag mej nog fram till middagen...


Ser kanske inte så gott ut, men de var det! :)

Nu ska jag sätta mej och kolla igenom studiematerialet, se om jag kommer åt det... Under eftermiddagen blir det en lång promenad med vovven! Sen ska jag laga lite mat tills mamma kommer hem och efter de hoppas jag på lite massage! ;) Ooooh så skönt de ska bli!

Sen får vi se om jag åker upp till bror lite på kvällen, funderar på att fråga om jag kanske får låna min svägerskas Orb så att jag får träna lite! Men bara om jag känner att jag har otroligt mycket energi till övers!

Nä, nu ska jag dricka dagens första kopp kaffe(hade ingen mjölk hemma i morse)! Ska bli så riktigt gott!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback