Måndag


Ny vecka nya tag! Nu börjar jag komma tillbaka lite till min vardag och jag har faktiskt fått sova lite om nätterna.. Sömn behövs ju verkligen för att man ska fungera som vanligt och kanske till och med orka med att göra något roligt om dagarna :P

I fredags kom Vickan hem till stan igen! Så då blev de lite fika och sen hade jag henne nästan helt för mej själv en stor del av lördagen :) Så skönt att bara kunna gå runt på stan, äta ihop och göra sånt som man gjorde när hon bodde här! Söndagen spenderades till större delen i soffan, som en zombie efter att ha fått sovit nästan 8 timmar för första gången på någon vecka(kändes som jag sovit typ 15 timmar!) och avslutades med att kolla på film tillsammans med Sara och Patrik!

Idag har vi pluggat hemma hos Elin, som i tisdags födde en liten son! Och ja, hon har redan börjat tänka på skolan igen! Men ett så snällt och lugnt barn(*peppar peppar*) gör de ju lite enklare.. Däremot så var det kanske inte så lätt för oss att fokusera på studierna hela tiden :P


En riktigt liten söt hårdrocksbaby (kolla in handen) ;)


Skulle inte vara helt fel om några av er skulle vilja lämna någon liten kommentar då och då så jag vet vilka ni är... Ser ju på statisiken att de är några(förutom Sara som skriver då och då) här inne och tittar ibland.. Och de känns lite tråkigt att skriva utan att få någon respons....


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kickan

Jag är ju här! Och tycker du ska komma upp till Umeå!

2012-01-31 @ 18:23:05
Postat av: Vickan

jag med

2012-02-01 @ 08:52:52
Postat av: Johanna

Tack tjejer... Då vet jag vilka 5 är, undra bara vilka de andra 10-15 personerna är... Kanske ska låsa bloggen och bara ge er lösenordet så får jag se om någon fler ber om det ;)

2012-02-01 @ 10:01:12
URL: http://animi.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Finns en fantastiskt läsvärd text som handlar om självkänsla i bloggen som jag har fått mailat till mig från en smart tjej.



Både hon och jag vill jättegärna att så många som möjligt ska läsa och låtas inspireras. =)



Snälla läs först innan du/ni dömer ut det här för en onödig reklamkommentar.

2012-02-01 @ 10:42:35
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Birta

allt bra ? bloglovinbyte ? :D

2012-02-01 @ 11:05:02
URL: http://birta.blogg.se/
Postat av: Felicia

så gullig bild :)

2012-02-01 @ 12:18:46
URL: http://feliciaslindblom.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: det kan jag förstå :)

2012-02-01 @ 20:55:40
URL: http://feliciaslindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback