Mer snö!


Efter att jag lagt ifrån mej mobilen och vilat(stirrat upp i taket) ett litet tag till så började huvudvärken försvinna igen.. Så jag passade på att kliva upp och göra mej lite frukost, kaffe brukar ju hjälpa värktabletterna lite på traven och nu är nästan all huvudvärk borta! :)

Men iaf, till det som inlägget faktiskt skulle handla om! DE SNÖAR IGEN! Och även denna gång är de massor! Försökte ta en bild, men eftersom de blåser samtidigt så är det så svårt att få en bra bild där man faktiskt ser hur mycket de snöar och även här har jag inte alls fått med allt!



Men av de jag fick med på bilden så se man ju att de är en hel del... Tycker riktigt synd om min hyresvärd som hela tiden kämpar med att skotta våran gård, FÖR HAND! Så när de börjar lätta lite så ska jag klä på mej och springa ut och hjälpa honom tänkte jag.... Men först ska jag ta en kopp kaffe till!

Under dagen ska jag föröka städa hela lägenheten och tiden som blir över lägger jag på pluggandet, tar inte de i första hand idag.. Sen ikväll ska jag ut på lite andra bravader ;)

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback