:O


Tänkte att jag kunde passa på att läsa lite av studielitteraturen medans jag ligger i sängen och väntar på att jag ska bli trött nog så att jag kan somna... Så öppnar jag paketet och hittar denna bok!



Ser ni hur stor boken är?! Jag som tyckte lagboken var stor och jobbig, men denna är nog värre! Inte riktigt lika tung (fast absolut inte lätt heller), men så mycket större och otympligare eftersom den har en "mjuk"pärm (eller vad det heter)!

Skulle man ligga och hålla upp denna för att kunna läsa i sägen skulle man nog vakna upp med rejäl träningsvärk.. Och skulle man råka tappa den så skulle man nog bryta näsan :P
Nä, den får nog allt vänta tills i morgon..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback