Onsdag


I eftermiddag när jag var ute och promenerade med Leia så började de plötsligt snöa massor! Stora vita flingor och man såg nästan ingenting! Försökte ta en bild med som vanligt så blåste de en hel del så de syns ju inte så bra.. Men vi kortade iaf av promenaden lite då båda jag och vovven tyckte de var jobbigt med snö i ögonen( och för henne öronen och nosen)!




Tänkte bjuda på en bild av hur jag såg ut efter en halvtimme, men de syns inte så väl.. Jag har två stora svarta ringar runt ögonen från mascaran, ser ut typ som en panda! En rödrosig, nersnöad och frusen panda...
Sen ser ni all snö i mitt hår, med de man inte ser är att de är två stora tovor! När jag kom hem var hela håret uppdelat i två stora dreds typ :P

Nu ska jag titta lite på tv innan jag gör tidig kväll så jag orka med att plugga in allt jag behöver i morgon, sista dagen innan tentan!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback