Onsdag


Äntligen fick jag sova lite bättre i natt! Vaknade till men jag kollade inte på telefonen, jag öppnade inte äns ögonen tror jag, utan tjurlåg och somnade tillslut om :)

Just nu är vi inne på sista timmen av veckans sista föreläsning, så vi har "lång helg" för nästa föreläsning är inte förrän på tisdag! Men jag fick ett sms när jag var på väg till skolan om att den nya studielitteraturen som jag beställt i början av veckan finns att hämta ut..
Så jag har de jag gör dessa dagar, ifall jag skulle få en ledig stund! ;)

I övrigt så väntar jag (eller vi är nog många skulle jag gissa) spänt på att en liten krabat som kan komma till världen vilken dag som helst! Och denna är så varmt välkommen!
Sen är jag så otroligt nyfiken på vad det blir! (Jag gissar på en bebis :P)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback