Onsdag


Kom mej inte för att blogga något igår, hade mycket att göra och ville bara bli klar!

På eftermiddagen var jag till tandläkaren och de var ju lika roligt som vanligt.......
Men jag fick iaf en lite bättre förklaring till varför jag har så dåliga tänder och tyvärr är det ju inte så  mycket jag kan göra något åt! Och jag får vell vara tacksam för att de har gått så många år sen sist jag var tvungen att laga något! Tyvärr hade jag inte lika tur denna gång, utan måste fixa lite gamla lagningar... Tråkigt men samtidigt är de ju viktigt att ta hand om sina tänder, synd bara att de ska kosta så mycket (och göra ont)! Efter det begav jag mej in mot stan!

Idag har jag bara gjort de vanliga: träna, ringat och gnällt om bredbandet(som ännu inte fungerar och inte kommer att göra de på någon vecka till) och varit på föreläsning... Men jag fick iaf äta lunch med Jenny innan vi gick upp på skolan och de var ju trevligt :)

Jag vet hur tråkigt de är att bar läsa inlägg där man rabblar upp vad man gjort, men tyvärr har jag inte inspiration till så mycket mer just nu.. Har så mycket som snurrar i huvudet, om beslut som ska fattas och saker som jag måste göra och de kräver ju så mycket av en velig person som mej! Fast ett tråkigt inlägg är ju bättre än inget inlägg alls :P

Men jag kan ju iaf berätta för er som inte bor här (och får uppleva det själv) att kylan har kommit! Tyckte det var kallt igår när jag körde in till stan...



Men jag fick en smärre chock när jag vaknade i morse och gick till gymmet, så kollade jag på termometern när jag kom hem och insåg att de bara blivit värre!



Egentligen är det ju inte så illa, de brukar ju vara ganska kallt i Januari och Februari. Men i år har vi ju varit skonade från kylan och när man inte alls är van det så känns de ju så mycket kallare!

Men nu ska jag göra mej klar och springa ner på stan lite innan jag ska till Sara på middag :D

Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback