Onsdag


Igår kom Johan förbi med sakerna som jag glömde hos dem så nu har jag äntligen kollat igenom bildenra från nyår och de var inte många :p Men de är ju ändå roligt att ha några få minnen, även om de inte direkt var några smickrande bilder så kommer jag ju iaf ihåg vad vi gjorde då de togs!

Jag hittade en bild som jag vågar visa, så ni iaf fick se hur min färgglada nyårsoutfit blev... ja, efter att jag klippte den lite(läs mycket) (klippte tom bort huvudet då jag såg lätt "bajsnödig" ut! :p), men de viktiga med en outfitbild är ju att man se kläderna och inget annat! ;)  

          
Svart kofta, svart långt linne, svarta strumpbyxor, svart skimrigt linne med ett svart bälte i midjan...
                                                 Och mycken i silver och svart till :)    

Idag har vi påbörjat vårat tentaplugg... Men de gick inte så bra som jag hade hoppats!
Fattar inte hur jag kan vara så omotiverad när det kommer till att plugga! Jag tycker att efter att jag unnat mej två veckors jullov så borde de ju vara lätt att hitta orken och motivationen.. Men icke! Jag får väll hålla tummarna för att det går bättre i morgon..


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback