Söndag


Dagen började lika lugnt som söndagar ofta börjar... Men har man inte bråttom någonstans så behöver man ju inte stressa! Speciellt inte på söndagar, då man ska vila upp sej så man orkar med allt som den kommande veckan har att bjuda på!

Men innan den nya veckan börja ska jag hinna med lite små saker hade jag tänkt.. Jag ska börja med att träna, sen hem för att städa undan lite, kanske äta lunch och sen packa för under dagen ska jag nämligen åka hem till H! Ovanligt på en söndag va?! Då brukar jag ju snarare åka åt andra hållet :P Men jag har lite (mindre roliga)saker jag ska göra i början av veckan, så jag hoppar över en föreläsning och ser till att få de överstökat istället.. Men innan jag åker hem ska jag försöka komma ihåg att hämta ut ett paket som tydligen  var för stort för att få plats i mitt brevinkast.. Undra vad de kan vara? ;)



Nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen byta om till träningskläder!


Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback