Söndag


Nu har jag blivit less på min webbläsare och istället laddat ner en annan, så nu funkar det att komma in på bloggen igen! Men istället är det andra saker som inte funkar.. Sen är det även kruxet med att lära sej hur denna fungerar, de är lite saker som jag inte hittar och saknar. Men de är ju viktigare att jag faktiskt kommer in på internet!

Idag på vägen hem från lite söndagsmys i Ås åkte jag in på ICA och då såg jag att det blivit säsong för en av mina stora svagheter:




Men jag köpte istället ett lite nyttigare kvällsfika, som ibland tom kan vara godare än semlor!



Riktigt lyxiga leverpastejs mackor! Som jag varit sugen på riktigt länga och som var riikitgt goda! :)


Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback