Tisdag


Nu börjar jag bli riktigt less på relationen som jag tydligen har till "vargtimmarna"! I någon vecka nu har jag vaknat, antingen av mardrömmar eller bara av mej själv och de förstör ju hela min nattsömn! För när klockan väl ringer någon timme senare så har jag ju äntligen somnat om och typ hamnat i djupsömn.. Och då är jag sååå trött!

Förra veckan snozade jag bara lite, men eftersom jag inte måste kliva upp (har ingen direkt tid att passa förrän mitt på dagen) denna vecka så har det blivit värre.. Jag vaknar inte äns längre! Eller jo, undermedvetet gör jag nog de för när klockan sen ringer och jag vaknar så är det någon timme senare, när jag sen kollar på veckarklockan så ser jag att jag har ställt fram den! Alltså undermedvetet, "mot min vilja" och de är ju svårt att ändra på något man inte äns är medveten att man gör! Så mitt trötta undermedvetna vill att jag sover någon timme till, medan mitt vakna jag vill kliva upp den tid jag ställde klockan!
Sen är jag ju inte bara trött på morgonen utan jag känner mej astrött hela dagen! Och även de skyller jag på denna sömnrubbning!


De som är lite creepy är att även om jag vaknar och sen ligger och försöker somna om ett tag och tillslut ger upp och kollar vad klockan är eller om jag kollar på klockan direkt när jag vaknar så visar den alltid 05.18 eller 05.19!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback