Tisdag


Efter en natt med otroligt lite sömn och mycket mardrömmar så sitter jag på näst sista föreläsningen.. Men (anantagligen) tack vare att jag sov så mycket natten innan så överlever jag nog dagen! (Men det är nog även anledningen till att jag sov dåligt i natt :P)
Fast jag kan ju inte påstå att jag hänger med speciellt bra, men jag är ju iaf här.... Och sen finns ju som tur är dessa bilder på sutdentportalen, så man kan iaf läsa föreläsarens anteckningar så slipper man vara rädd att man missar något!



Förkylningen lever sitt egna lilla liv, men jag försöker ändå göra de jag behöver... Även om allt kanske tar lite längre tid! :P Men nu ska jag försöka koncentrera mej på vad föreläsaren säger...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback