Torsdag


Idag är det inte alls lika kallt och de är ju skönt när jag ska ut med bilden! Idag är jag nämligen ute hos Jenny(en av tjejerna som jag pluggar med) för att skriva lite på våra inlämningsuppgifter.. Än så länge går det bra, men de är mycket som ska förstås och fixas innan vi äns kan börja skriva rapporten..

De är tur att hon är så duktig och alert för de kan jag ju inte påstå att jag är idag! Sov kanske två timmar i natt och då drömde jag massor! Inte mardrömmar, men hektiska drömmar.. Så när klockan ringde i morse så kunde jag knappt få upp ögonen! Men nu sitter jag iaf här och försöker hjälpa henne så mycket som jag kan...

Inte så kallt, men riktig pudersnö! Om man bara tittar lite för hårt på det så flyger det iväg ;)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback