Torsdag


Har haft problem med att komma in på bloggen idag så därför får ni två inlägg nästan på en gång nu ;)

Det har kommit så otroligt mycket snö här! För några timmar sen slutade de snöa men då hade de snöat i över 24 timmar tror jag! Har hört någon om att det kommit runt 4 dm och eftersom vi även hade en hel del snö innan så är det väldigt mycket! Jag överdriver inte när jag säger att snövallarna på många ställen i stan är lika hög, ibland även högre, än bilarna!


           De två översta bilderna var jag tvungen att stå på tå för att kunna ta över snövallen!

Sprang ut och fotade lite förut, men tack vare att jag frös så mycket om händerna så blev flesta bilderna lite för suddiga ;P Men ni får iaf en liten bild på hur det ser ut här i stan!

Fast jag märkte nu ikväll när jag åkte och handlade att de inte alls var roligt att köra i detta väder! Tack vare dessa snövallar som är mellan bil- och gångvägarna och de stora snöhögarna som bildas i varje korsning, så se man ingenting! Varken bilar eller gångtrafikanter ser man förrän de redan är ute på vägen! Riktigt farligt.. SÅ man får typ krypköra genom hela stan, synd bara att vissa inte förstår detta utan kör som galningar...


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint det är i vår vinterstad nu :)

2012-01-05 @ 23:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback