Kaffe vs te

 

Just nu strejkar min mage lite mer än vanligt så därför försöker jag vara extra snäll mot den! Har bland annat varit försiktig med att dricka alkohol den senaste tiden och jag kommer nog att fortsätta att helt låta bli det ett tag fram över, det kanske rent av blir en vit månad för mej :O

 

Sen har jag även dragit ner på kaffet ordentligt.. Men det är lite småjobbigt och jag känner hur min kropp saknar koffeinet! Så istället försöker jag ersätta kaffet med te, det känns iaf bättre i magen men te kommer aaaaldrig kunna ersätta kaffe ;p

 

 

Men de är ju alltid den första tiden som är den jobbigaste och bara man tar sej igenom den så brukar det inte vara någon fara.. Synd bara att de inte finns något som piggar upp lika bra och som är lika gott! Ja, förutom socker då kanske men om jag skulle äta de som jag förut drack kaffe så skulle jag ju rulla fram innan skolan börjar! :p

 

På tal om att rulla fram så är det nog dags att jag masar mej iväg till gymmet nu!

 

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback